iWoman.pl iWoman.pl

przejdź do listy blogów przejdź do serwisu

LogowanieRejestracja

Rodzice za dużo mi dawali, i na zadużo mi pozwalali

Do takiego wniosku doszłam słuchając tego:

 

 

Bo ja ZAWSZE wszystko mam.

Bo ja ZAWSZE wszystko dostaje/zdobywam.

Bo mi nigdy nie zabraniali chodzić na imprezy - bo wiedzą, że jestem rozsądną dziewczynką.

Bo zawsze mnie puszczali na wszystkie wycieczki.

Bo zawsze mi kupowali co chciałam...czasem musiałam poczekać, ale i tak to dostawałam.

 

Za oczywiste biorę to, że jeżeli czegoś chcę, to albo to zdobędę sama, albo  w końcu od kogoś dostane.

Ja już nawet niczego nie chcę, bo wszystko mam.

Zawsze osiągam cele.

I nie cieszy mnie już nic...

Nie przepraszam, cieszy mnie jedno - sprawianie radości innym.

 

A w piątek idę do dietetyka - muszę zrzucić jakieś 40kg.

Ale znowu - chciałam i mam - mimo, że kupę kasy taka przyjemność kosztuje...

 

 

Komentarze (3)
Brak magii w świętach.

Dziś wszystkie tak świątecznie i w ogóle, a ja właśnie mało świątecznie się czuje.

Nucąc piosenkę łez:

Już nie cieszą mnie kolorowe świąteczne prezenty
Już nie działa magia ani czar kiedyś w nich zaklęty"
 

Zdałam sobie sprawę, że nie potrafię  cieszyć się z prezentów.

Nie potrafię cieszyć się z niczego.

Może to dlatego, że mam w życiu zbyt łatwo.

Zbyt często - w zasadzie zawsze - dostaje to czego chce.

Brakuje mi tej dziecięcej radości i wyczekiwania.

Nie odczuwam juz radości z okazji świąt.

Nie są niczym wyjątkowym.

Wyczekiwanym.

Ot wole dni.

Spotkania rodzinne, jak wszystkie inne.

Może to dlatego, że nie dzielimy się opłatkiem, że nie śpiewamy kolęd, może to dlatego, że nikt nie widzi w tym sensu...

Nie ma w nich żadnej magii.

Może to czas, aby zerwać z tradycją świąt?

 

Komentarze (3)
" O k***a mać jak z********a czas"

" O kurwa mać, jak zapierdala czas"

Dziś za inspirowała mnie właśnie ta, mało cenzuralna piosenka.

Właściwie już koniec semestru, powoli zaczynają się egzaminy.

Później semestr ostatni i koniec studenckiego (dziennego) życia.

Czas leci bardzo szybko, mimo że staram się go jak najbardziej wydłużać, staram się z całych sił pchać wskazówkę w druga stronę.

Podjęłam dziś też bardzo ważne postanowienie.

Nie będę uczyła moich dzieci czytać godzin - czy jak to się mówi.

Nie! Chce żeby jak najdłużej były nieświadome upływającego czasu.

 

Wiadomo co leci w głośnikach.

Komentarze (4)
Hej Gwiezdny, gdzie jesteś ?

Gwiezdny chłopaku proszę pokochaj mnie!!!!!

 

Cały dzień słuchałam dziś tej piosenki.

 

Ustawiłam ją nawet jako dzwonek w telefonie :)

 

Może jakiś gwiezdny usłyszy i przyleci po mnie?

 

Czekam :)

 

Jak zawsze uśmiechnięta :)

Komentarze (2)
Gdzie ci mężczyźni?

Gdzie czy mężczyźni, prawdziwy tacy…?

  • No właśnie gdzie ci mężczyźni, rzucający swe odzienie gdy na drodze damy znajduje się kałuża, ewentualnie z braku odzienia rzucający się gołym, umięśnionym torsem, żebym mogła przejść po nich w moich niebotycznie wysokich szpilkach?

    Gdzie ci mężczyźni gotowi oddać własne życie za honor dam?

    Gdzie ci mężczyźni umiejący zrobić w domu wszystko?

    Gdzie ci mężczyźni co zabijają pająki?

    Gdzie ci mężczyźni cali w smarze?

    Gdzie ci mężczyźni szarmanccy tacy?

    No gdzie?

    No nie wiem?

    Wyginęli?

    Zaszyli się w ciemnych lasach?

    Chyba tak.

    Bo wokoło widzę tylko nażelowanych i solaryzowanych, pakierków, wożących się i suszących pachy.

    No ale, gdzie te kobiety, prawdziwe takie…?

     

Komentarze (9)
Najnowsze wpisy
2010-11-24 23:20 Pamiętacie?
2010-06-17 18:40 Słowo
2010-06-11 13:17 I znowu ja.
2010-04-27 12:18 ...
2010-04-10 18:02 Zbigniew Herbert
O mnie
Luiza21

Gruba miłośniczka hororów i filmów kostiumowych. Ceniąca szczerość i uczciwoć. Interesująca się magią i TAROTEM. Każdy anioł kiedyś spadnie, dobrze że nim nie jestem LT

Mój profil w iWoman.pl